Dressyrpass..

Kom hem dygnsur förut! och då menar jag verkligen blöt över allt.
Hade varit uppe på gården och kollat om det var några kalvningar,  helt plötsligt springer vi omkring och har vattenkrig  på gården  med varanndra, eller de började med att Fia kastar lammvälling på syrran, sen jävlar! Jag låste in mig i röede golfen, och fia öppnar bakluckan och där blev jag visst rejält dygnsur! sen fortsatte det ;O Jävligt kul kväll må jag säga! HAHA


Men det behövdes iofs efter mitt dressyrpass idag! Rann om både mig och Rolle :)
Träna att korta steget rejält, och att flytta för skänkel så fort jag ber om det. Har film som kommer läggas upp, här eller youtube. :) Försökte oss även på lite öppnor och slutor även vändningar :)



kan ju skriva vilken utrustning jag använder så det blir fylligare inlägg ;)

Royal:
Dressyrsadel Wintec
Schabrak med guldkant(bytte ett täcke mot de med Carina) :)
Equi-guard dressyrgjord
Släta lädertyglar, Lädertyglar med läderstoppar
BR Pannband, Globus träns, Myler bett
Jacson damasker.

Innan passet



Får lägga in en kass kvalite på videon, antingen ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0