Årets första hoppträning och avramling

Hemkommen nu ifrån träningen. Kom dit och Royal var mycket lugn & sansad, sen skulle galoppen in och då blev han pigg eller såkallare het!!

Hoppade lite brutna linjer som gick bra, lite stark i munnen emellanåt. Sen kommer vi till ett hinder och kommer över fint, sedan ska jag till vänster men Royal vill till höger, så JA! det blev en klantig avramling från min sida. med det var bara att hoppa upp igen med en öm röv och öm axel. Tur att man aldrig skadar sig. Kunde lika gärna slått in i sargen. :P hehe
Hoppade till sist en bana på 6 hinder, och det gick jättebra det med, blev nästan lite förvånad över hur bra det gick med tanken på att vi inte har tränat på ett riktigt bra tag! :)
Fick också höra av Morgan att jag satte han fint tillbaks, vilket jag kanske inte riktigt håller med om, jag själv blir en aning hård i handen. tyvärr. Men sånt man får träna bort.

Får se om Maja fick med nått på oss. :)

Och snart kommer träningarna börja vara i Skeda, så skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0