Hoppträning

Idag blev det hoppträning, han kändes rätt så fin, men knäppte av lite för mycket och blev lite tjocker i frambenen men sen blev han piggare. :) Några stopp när vi höjde en gång, men ett bra avslut blev det. Stolt över han. :) Men som sagt måste öva massor på mitt jävla huvud, sitter och glor neråt hela tiden. En på buke skrev typ " Varför sitta och kolla ner när man har en sån fin häst, då ska man upp med huvudet i vädret och vara stolt. :D Så jag skärpning nu!

Längtar tills helgen, skönt med långhelg, dessutom se syrran dansa bal, sen  ska jag fan ta lite hoppas jag på =).

I söndags blev det ju lite dressyr/hoppning i paddocken! Så här kommer lite bilder!


Allt från mig i nu läget ;)
/ J.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0