Dressyr

Dressyrpasset med hästarna gick kanon! Började med Royal :) var duktig, nattis red han lite också! Så fick vi en massa bilder på han.
När vi skulle rida Spi så försvann nattis, så jag red henne själv övade mycket att hon ska flytta sig från skänkeln m.m Vilket hon gjorde superbra! Sen igår när vi var ute övade vi mycket på galoppen och tom ett galoppombyte kom in :D Så idag lyckades vi göra de 2 ggr. Superhäst kan jag lova. Vet inte vart hon får allt ifrån, eller vi kanske man ska säga :) haha

Kvällen för mig spenderas med chips och godis. Det är vad jag nog kan få i mig just nu. Blev ingen "vin&kexkväll" med brudsen, får bli nån annan dag! ;D

Bilbomb från idag!


// J.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0