Fredagskul

Jahopp ikväll är de fredagsmys till max hemma hos mig :) blir nog att bänka sig framför Basic instict 2, tror inte jag har sett den men jag kommer nog alltid föredra 1 an ;)

Red i det dumma vädret idag, gick rätt så bra tills Royal fick syn på ponnysarna nere på vägen, då vare krumelidutterkrimskrams uppe i himlen kan ja lova, och vem sitter inte på & blir livrädd för att ramla av och göra så sprickan i revbenet blir till ett brutet revben istället.............. men han lugna sig ganska snabbt får ju skylla mig själv att han har fått ståt i 5 dagar! Han har ju inte stått så länge sen jag var på Mallorca. Han gillar väl inte att få in ponnysar i sin åsyn när han arbetas. ;)

JS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0