Är det dags igen?! ;)

Jajamensan blir kanske så att jag kör påt igen och försöker uppdatera lite mer, nu var de ju ungefär 4 månader sen.

Idag blev det skolan till 16.45 sen blev det att dra sig mot Ikano :) skulle gå och kolla på lite kläder o grejs med sister, Morgan stod "skyltdocke" modell på JC också, så där gick man förbi och flina ett par ggr . :)

Skönt med Fredag imorgon då! Men jag har typ haft helg hela veckan, har vart hemma för lite bröstont, kan nog va så att jag har en spricka i revbenet. Men har beslutat om de är fint imorgon så ska jag upp i sadeln igen :) Har tagit ledigt en vecka från ridningen nu och pållen blire väl inte allt för glad om han får stå, så de får bli ändring på det imorgon. Och så måste vi vara i mer kondis om det blir hoppträning i veckan :)


Då Kör vi igen då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0