Thuesday,

Hemkommen efter en lång dag. Fika med brudsen, tandläkarn också.
Nyss vart ute och ridit storskogen runt med Jabis.
Han fick syn på rådjur som var 8 meter ifrån oss, och jag kan säga er jag har nog aldrig suttit på nån snabbare häst, och de läbbigaste var att inte få stopp på honom. Men men tillslut gick det. Ingen skada skedd om man säger så. Det roliga är att bussar och motorcyklar kan komma i 110 och han gör inget skit. Men rådjur är livsfarliga minsann.

Rolleboll fick sig ett lungt dressyrpass sen en skrittur ut i det härliga vädret.

Här njuter man!  :) hehe
  

Min pluttis och jag :) bästa bildkvaliten


Aja over and out säger vi dårå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0