Sista dagen!

Sen är det påsklov! Fan vad gött! Det lär behövas också trodde vi började 08.15 igår så skickade sms till grethis om att jag försov mig, fick väldigt dåligt samvete då. men så skickade hon tillbaks & sa att vi började ju 10 :) Då blev morgonen super sen! Hhee

Var på dansuppvisning igår, det var superkul! Sen kom jag hem rúnt 17 o då blev det en tur först ut med Hannah,jessan & Louise & peppar o jag red sigge :) Sen blev det ett hoppass på rolleboll, gick kanon i början. Sen kom  grannhästarna och då skedde de andra grejer. Så det var bara att skutta lite till o sen ställa in han igen! Han må vara störd ibland! =)

Idag börjar man 9.30 =) till 14 någonting.. Sen ikväll blir det Hazzard, det ska bli kul.


Hade gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0