www.Josefhiiine.blogg.se


Jahapp, nu har man skaffat sig ett snäpp bättre blogg, än vad man hade innan.
Vi får väl la se hur mycket tid man spenderar här, märkert! ;)


Har nog vart de skönaste dagarna på evigheter! Men nu är sista dagen på lovet! Sen börjar skolan! Gött! :D

På lovet har jag vart och tävlat med min häst E:0 . Placerade oss 7/8. Men tyckte en aning om att det var nått lurt, eftersom de placerade före oss red inte så bra! Men domaren kolla väl efter nått särskilt. But whatever jossan kör hoppning istället :D

Sen har jag vart iväg och tränat i Naterstad ridhus.
Och fått eventuellt en medryttare till min galna häst.
Och igår var jag med jesper <3
Kan nog inte bli så mycket bättre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0