Fredag =)

Vd irriterad jag blir.
Sitter fortfarande hemma nu. Ska eventuellt till vårdcentralen idag. Ryggen/svanskotan krånglar fortfarande. Dumma Royal. :/ men jag älskar han ändå. På tal om han så har inte den eventuella medryttaren hört av sig. Antar att hon säkerligen blev lite skraj för honom. Men jag blev ju ändå lite si och så om att ta in någon på honom. Då bara jag har ridit honom sedan Februari.. typ. Så han kan ju bli helt fel hanterad, bättre att han får lite vila i vinter i sådana fall. :P Eller om jag vågar sätta in någon annons, men de känns så oseriöst. Vet inte vrf jag tycker så men men.

By the way...
Veckan har inte vart så händelserik, vart sjuk, haft lite ont överallt. I onsdags var jag med lillplutt. Var trevlans :) Blir att träffas idag med <3=) Sen vet ja inte hur det blir imorgon om man ska med tjejorna eller inte. Jag har blivit så seg av mig. Vill bara vara hemma och sitta framför tvn känns det som. Men det är väl hösten som gört.
E´Jag och emelie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0