Fredag

Fredags mys för mig själv (eller räknas en Ben&jerrys?) ;) hihii

Länge sedan man skrev nått, men nu sitter jag här igen.

Idag har jag haft engelska prov och data prov! Gick med inställningen till dataläraren och sa att "nneeeee jag vill inte göra provet kommer inte klara av det idag. Gissa vem som fick VG??!! Joo jaaaa :) hehehe lite smått stolt sådär :P
Kom hem oh gick ut te stallet gick ut och gick promenad med rolleboll, hannah red simba med. =)

Sen idag har Royal fått av sig skorna, hovslagaren tyckte han hade fina och hårda hovar. =) Så en frisk hov mår ju bättee än en skodd. Så nu får han gå utan i vinter, (om han inte visar nått obehag) ;)

Söndag är de tävlingsdax =) jag ska starta 50cm och 70cm, hannah från stallet ska med sin häst Jessie också och starta 70cm och 80 cm. Ska bli himlans skojigt.

Vädligt olika ämmen man skriver om  men händer mycket.

Mest av allt just nu saknar jag min Jesper. Himlans mycket. (maassor menar jag då) väldigt ;P.
Länge sen jag prata med han nu ( 3 dagar ??) haha aja, men sms skickar han.Fin telefonräkning sen. :P. Men snart kommer han hem så =)
Vinter vill vi ha,.... annars sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0